Vásárlási feltételek

A Phylazonit webáruház a felső menüsor kosár ikonjára kattintva érhető el.

A termék kiválasztása:
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése:
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki a fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.

Árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása:
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Fizetési módozatok:
Termékeinket bankkártyával, előre történő banki átutalással vagy utánvéttel (átvételkor történő fizetéssel) fizethetik ki a vásárlók.

Bankkártyás fizetés:

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. partnerei széles körben elterjedt és elfogadott, minden elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszert alkalmaznak. A tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.
Az online vásárlás további előnyei:

  • A vásárlók számára a kártyás fizetés egyszerű és kényelmes.
  • Az online tranzakciók folyamatosan nyomon követhetőek.
  • A kereskedő birtokába kizárólag a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással kapcsolatos adatok jutnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank Hungary Zrt. kapja meg – mindez maximális biztonságot nyújt a vásárlónak.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke – a kifizetett összeg – azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi
kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén – amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű azonosítást.

Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?

  • Kérjük, tanulmányozza át az Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos ismertetőjét, a vásárlás kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.
  • Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági feltételeit.
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott információkat!
  • Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
  • Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.

Elfogadott kártyák:

  • VISA dombornyomott kártyák
  • VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
  • V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
  • MasterCard dombornyomott kártyák
  • MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
  • Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
  • Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák

A biztonságról:

A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot az UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely. Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az UniCredit Bank Hungary Zrt. megbízott partnere a First Data Magyarország Kft. hajtja végre, aki a saját platformjával áll ügyfeleink rendelkezésére.

A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:
https://secureshop.firstdata.lv
https://secureshop.firstdata.hu

A banki fizetőoldal RSA 2048 bites titkosítással ellátott tanúsítványt (CA) használ, ami TLS 1.0 csatornán keresztül biztosítja az ott megadásra kerülő adatok teljes körű biztonságát.

A fizetés folyamata:
1. A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál kiválasztja a bankkártyás fizetést.
2. A vásárló ezután átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, az UniCredit Bank emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).

a. Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
b. Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
c. Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.

Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén az online vitarendezési platform elérhetősége (EU 524/2013 rendelet szerint):
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false

Szállítás:
A termékek kiszállítása MPL Házhozszállítással vagy Futárszolgálattal történik.

Szállítási mód: MPL
Kiszállítási idő: 4-5 munkanap.
Szállítási díj: a termék súlya alapján számítódik.

Szállítási mód: Futárszolgálat.
Kiszállítási idő: 4-5 munkanap (kedd-péntek napokon).
Szállítási díj: a termék súlya alapján számítódik.

A kiszállítás napján a futár telefonon felveszi a kapcsolatot a vevővel.

A szállítástól való elállás:
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás:
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető. A felek között a szerződés határozott időre jön létre, a szerződés a kiszállítással teljesítettnek minősül.

Kellékszavatosság:
Eladó a Ptk. 6:159 § alapján kellékszavatossággal tartozik a megrendelés (szerződés) hibás teljesítése esetén. Hibás a teljesítés, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy a jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem hibás a teljesítés, ha a Megrendelő a szerződéskötés időpontjában ismerte a hibát vagy azt ismernie kellett.

Megrendelő a választása szerint jogosult:

  • kijavítást/kicserélést kérni, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen vagy az Eladónak aránytalan többlet költséget okozna;
  • ellenszolgáltatás arányos leszállítását (árleszállítás) igényelheti- ekkor a hibát az Eladó a saját költéségére kijavítja vagy kicseréli;
  • elállhat a szerződéstől – ha az Eladó nem vállalta a kijavítást vagy kicserélést, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül a Megrendelő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni vagy Megrendelőnek megszűnt a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke.

Jelentéktelen hiba miatt nincs helye az elállásnak.
Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás) másikra áttérhet, az ezzel okozott költséget azonban köteles Eladónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre az Eladó okot adott vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát Eladóval közölni.

Termékszavatosság:
Megrendelő az eladott termék hibája esetén követelheti a gyártótól (gyártó a termék előállítója és a forgalmazó is) a termék hibájának kijavítását, vagy ha ez megfelelő időn belül a Megrendelő érdekeit kímélve nem lehetséges, a termék kicserélését.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Gyártó csak azokért a hibákért tartozik helytállni, amelyek akkor keletkeztek, amikor a termék még az ellenőrzése alatt állt.
Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát gyártóval közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős.
A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hiba késedelem nélkül közöltnek tekintendő.
Gyártót termékszavatosság az adott termék általa történő fogalomba hozatalától számított két évig terheli.
A termék tulajdonjogának átruházása esetén a termékszavatossági jogokat az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.
A kellékszavatosság és a termékszavatosság ugyanazon hiba miatt egyszerre nem érvényesíthető.
Elállás- a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól alapján.
Megrendelőt az elállás indokolás nélkül illeti meg a megrendelés leadásától (vagyis a termékre vonatkozó adásvételi szerződés megkötésétől) számított 14 naptári nap belül.

Erre vonatkozó nyilatkozat megtétele a hivatkozott kormányrendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat minta felhasználásával, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat megtételével lehetséges. Ezt az Eladó irányába írásban kell megtenni. Eladó a nyilatkozat megérkezéséről visszajelzést küld Megrendelőnek elektronikus úton.

Amennyiben Megrendelő eláll a megrendeléstől (vagyis a szerződéstől) a megrendelt terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésének napjától számított 14 naptári napon belül köteles visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a megrendelő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a vevő viseli. Megrendelő a terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt az Agrova Kft. nem teljesít.
A megrendelő a termék jellegének, tulajdonságainak, és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel a Ptk. (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről) szabályai szerint. A visszaküldés és az értékcsökkenés során keletkezett kár kivételével a Megrendelőt semmilyen költség nem terheli.

Megrendelő elállása esetén az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül visszatéríti a Megrendelő által megfizetett teljes összeget (termék ára és a megrendelés leadásakor keletkezett szállítási költség) a Megrendelő által az elállás közlésekor írásban megadott bankszámlaszámra történő átutalással.
A visszatérítendő összeget a vállalkozás mindaddig visszatartja, ameddig a Megrendelő a terméket vissza nem küldte, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. E két időpont közül a korábbit kell figyelembe venni.

A békéltető testület:
Békéltető testülethez a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályok alapján fordulhatnak, az illetékes békéltető testület:

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tulajdonjogi kikötés:
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése:
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a „Vevőszolgálat” vagy „Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mail-ben kerülhet sor az info@phylazonit.hu címen.