Hírek

Hírek oldal
Phylazonit a Forbes Magyarország lapjain!

Phylazonit a Forbes Magyarország lapjain!

September 19,

 

A „Phylazonit” szóval mezőgazdasági háttérrel nem rendelkező emberek is egyre többször találkozhatnak. Eleinte mindez egy termék és egy technológiai eljárás képében rögzül az emlékezetben, de aki kicsit is szorosabb kapcsolatba kerül velünk, nagyon hamar rájön, hogy itt sokkal többről van szó. 

Mi a Phylazonit-nál egy újfajta gondolkodásmódot építünk, amely nem csak a termékünk piaci pozíciójából és hatásából fakad. Ezt a gondolkodásmódot meghatározza, ahogyan viszonyulunk egymáshoz, ahogyan viszonyulunk partnereinkhez és termelőinkhez. Célunk egy olyan cégkultúra kialakítása, ahol ügyfeleink és mi is jól érezzük magunkat. Ugyanezt a hozzáállást tanúsítjuk nap, mint nap a partnereink, a beszállítóink és mindenki felé, akivel csak kapcsolatba kerülünk.

Nem túlzás azt állítani, hogy küldetésként tekintünk arra, amit csinálunk. Ebből nyerjük mindennapi lendületünket, mert komolyan hiszünk abban, hogy munkánk által nemcsak a mezőgazdasági termelés jövője, de alapvetően a talaj termékenysége, a talaj természetes egyensúlya és életereje is biztosítható, sőt mi több növelhető!

A mezőgazdaság szerepe és fontossága a gazdaságban és az élelmiszeriparban egyaránt vitathatatlan, éppen ezért sokkal több figyelmet kellene rá szentelni, mint ami napjainkban jellemző. A mezőgazdasági termelésben dolgozók kitartása és megújulásra való képessége önmagában is becsülendő dolog, de ha további energiát fordítunk e szegmens fenntarthatóságára és fejlődésére, akkor nagyszerű dolgokat érhetünk el, amiből a jelen- és a jövő generációja egyaránt profitálni fog.

Amikor biztossá vált, hogy a Forbes Magazin, a világ egyik legnagyobb és legelismertebb üzleti újságának magyarországi lapjában két oldalas megjelenést közölnek a Phylazonit-ról, tudtuk, hogy az elmúlt évek kemény és kitartó munkája meghozta az eredményét. Ez a kitüntetés még nagyobb lendületet ad mindennapjainkhoz, továbbra is bízva és tudva, hogy jó irányba haladunk.

Nem elég azonban a kihívásokat keresni, a lehetőségeket meg is kell ragadni. Így volt ez a Phylazonittal is, árulja el Vajda Péter ügyvezető a Forbes Magyarországnak adott interjú keretében.

„Édesapámmal egy konferencián vettünk részt a fővárosban, ahol először hallottunk erről a termékről és az ahhoz kapcsolódó filozófiáról. Rájöttem arra, hogy ez abszolút az, amit eddig kerestem, hisz gyerekkorom óta azon gondolkodtam, miként tudnék hozzátenni saját magam is a világ jobb működéséhez. Annyira lelkesek voltunk, hogy már a hazaúton kitaláltuk és megterveztük, hogyan tudunk egy új nézőpontot kialakítani a mezőgazdasági termelésben résztvevők körében. Gyorsan átalakítottuk a legkisebb szobát irodává, ahol szüleimmel aktívan megkezdtük a Phylazonit ismertté tételét. Ez 1996-ban volt, amikor még nem sokan tudtak a talajban élő baktériumok igen meghatározó szerepéről. Ahogy haladtunk a céljaink felé, egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy küldetésünk, miszerint „Szívügyünk a termőföld”, létfontosságú eleme nemcsak a növénytermesztésnek, hanem az emberi egészség megőrzésének is.”

Vissza a bejegyzésekhez