Még csak pár hónap telt el az évből és a Phylazonitot gyártó és forgalmazó Agrova Kft. már több rangos szakmai és innovációs elismerést zsebelhetett be. Úgy tűnik a vállalatnál nincs megállás, mert a szakmai díjak mellett, most új kitüntetésben részesült, ami ezúttal a megbízhatóság és a pénzügyi stabilitás garanciáját szavatolja.
A Dun & Bradstreet Tanúsítvány alapja a Dun & Bradstreet minősítése, mely nemzetközi szinten hosszú évtizedek óta minősíti a cégeket megbízhatóságuk alapján. Minősítéseik AAA, AA és A jelzéssel kerülnek kiállításra, amelyek jelzik a cégek stabilitását és azt, hogy az ilyen jelzéssel rendelkező vállalkozás pénzügyileg stabil. Az objektív cégminősítés szigorúan szakmai szempontok alapján történik, amivel a Phylazonit immáron több, mint 8 éve büszkélkedhet és ezzel a legjobbak között szerepelhet.
Ez a megtiszteltetés nemcsak egy múltbeli eredményt jelent, hanem folyamatos elkötelezettséget és kitartást az üzleti kapcsolatok, a partneri hozzáállás és a kiválóság terén.
A Phylazonit nem csupán egy vállalat, hanem egy olyan csapat, melynek tagjai minden nap azon dolgoznak, hogy a magyar mezőgazdaság fejlődéséhez és az eredményesebb gazdálkodáshoz hozzájáruljanak. A minősítés nem csak a kitüntetett cégnek, hanem partnereinek is biztonságot nyújt, hiszen a megbízhatóság mellett megfelelő üzleti magatartást, felelősségvállalást és elkötelezettséget is jelent.
„Ez az érdem nem csupán egy díszes oklevél az irodánkban, hanem egy olyan elismerés, amely megerősíti és igazolja számunkra, hogy a kitartó munkánk melletti odaadásunkkal, megérdemelten állunk az üzleti világ stabilitását és megbízhatóságát tükröző felsőbb kategóriában. Nem véletlen, hogy nálunk nem csak a munkaerő, de a partneri fluktuáció is alacsony, mert számunkra az együttműködés többet jelent egy üzleti kapcsolatnál. Számunkra az együttműködés alapkövei a felelősség, segítség, támogatás és a kölcsönös bizalom, amelyek a mai felfordult világban valódi értéket hordoznak magukban.” – mondta el Vajda Péter a Phylazonit ügyvezetője.
Vajda Péter szavai rámutatnak arra, hogy a Phylazonit számára az üzleti kapcsolatok sokkal többet jelentenek egyszerű „tranzakcióknál”. A vállalat által képviselt értékek nem csak egy üzleti környezetben, hanem az egész társadalomban nagy jelentőséggel bírnak, ami arra is példa, hogyan lehet a közösségi értékek és az üzleti célok harmonikus egyensúlyát a legeredményesebben összehangolni.